mandag den 29. juli 2013

Et LO

Så blev jeg færdig med et LO fra sidste års sommerferie. Stakken er ved at være i bund, heldigvis, for det kribler i fingrene for at kommer igang med alle de nye billeder fra i år. Men jeg har besluttet at billederne fra sommeren 2012 skal scrappes, før de nye tages i brug.
Jeg har brugt papir fra lageret og fra mine studio calico månedspakker, al pynten er også der fra. 
Lidt detaljer. Aller kanter er sværtet og flere af dem er også distresset. Jeg har slebet fotokanterne med en stor negle fil. Baggrunden er mistet. 

Jeg er super glad for mine Studio Calico månedspakker. Jeg har fået dem i godt et år nu og jeg hamringen planer om at stoppe. Jeg synes jeg får valuta for pengene og de er gode til at følge trends og at variere stil og indhold. 

Tak fordi du læste med, og efter lad gerne en kommentar. 

6 kommentarer:

  1. Hvor ser det fint ud! Lækre varme farvet og gode detaljer :)

    SvarSlet
  2. Rigtig flot LO og det ser bare godt ud at du har holdt den røde tråd hele vejen igennem det. Smukt arbejde.

    SvarSlet
  3. Tak for alle jeres søde kommentarer :-!

    SvarSlet
  4. Rigtig flot layout og en lækker opsætning ;O)

    SvarSlet

Skriv gerne en kommentar.. det vil kun glæde mig