tirsdag den 13. august 2013

Bjørn Wiinblad loppefund.

Jeg er vild med loppemarkeder og genbrugsbutikker og det hænder at jeg finder lidt guf. Jeg har altid været glad for Bjørn Wiinblads ting (også da det ikke var populært). I sidste uge besøgte jeg et loppemarked lige uden for Viborg for første gang og der fandt jeg to fine røde månedsplatter, august og november, som er sønnen og mandens fødsels måneder.I for vejen havde jeg den for oktober som er både datterens og min fødsels måned. Og nu er de så kommet på vægen i køkkenet.
Synes selv det er blevet helt fint, sammen dåserne fra GreenGate 


det lille askebæger er fra min konfirmation :-)

2 kommentarer:

  1. Sikke fin opstilling du har lavet og de månedsplatter kender jeg jo godt. Vi har haft de 12 sorte siden midt 70'erne og solgte dem i forbindelse med vores flytning sidste år.
    Sådan er det sjovt - nogen er træt af dem - nogen andre bliver glade for at få dem.
    God onsdag.

    SvarSlet
  2. Rigtig fin opstilling ... jeg kan specielt godt lide det, fordi det kun er få (og ikke hele samlingen), men der er stadig en mening med lige præcis dem, du har hængende - og så er det jo skønne farver ;)

    SvarSlet

Skriv gerne en kommentar.. det vil kun glæde mig