fredag den 2. august 2013

Oprydning og ny indretning på scrapværelset.

Så blev det tid at få gjort noget ved scrapværelset, ikke fordi jeg ikke er glad for det, men af en eller anden årsag ender det altid med, at min bordplads bliver meget lille når jeg er igang :-) Jeg er sikkert ikke den eneste der har det på den måde :-) Lige nu er det et stort rod. Men er sikker på at det nok skal blive godt, når jeg er færdig. En ny genbrugs opslagstavle, kun 20,-kr for tavle og nyt stof i genbrugs butikken. To nye stænger, tre plast bøtter og en stor bunke s-kroge fra IKEA til at få styr på tingene, og skabe lidt mere plads på bordet, så alt ikke skal stå der men også kan hænge.




Rod rod rod!!!! Men tro på det bliver godt! Skal nok ligge billeder op når alt er klart. Men det bliver helt sikkert ikke før i morgen. 

Tak fordi du kiggede forbi :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en kommentar.. det vil kun glæde mig