torsdag den 8. august 2013

Scrapklub hos Unik

Så fik jeg igen prøvet noget nyt, nemlig Scrapklub hos Unikscrap i Nim. Endnu engang blev jeg bekræftet i at scrapfolket er alt andet en skrappe.. Det var en dejlig aften med masser af snak på kryds og tværs. Tak for turen Gitte, tror gerne jeg vil med en anden  gang.

Det blev da også til lidt kreativt, fik scrappet et bryllupskort, det får i lige billeder af efter lørdag. Det blev også til et par andre simple kort. Også fik jeg lidt mere styr på det matchbook album jeg er ved at lave over da vi besøgte Anders på Høveltekasserne til pårørende dag i januar.

et tøsekort
og et drengekort

det blev også til lidt nyt guf :
diverse papir og et par nye clearstamps, det ene er brugt på drengekortet. :-)

Her er så matchbook albumet, nu mangler jeg bare at sy det sammen og få det pyntet færdigt.

Tak fordi du kiggede forbi :-)



3 kommentarer:

  1. Selvtak for en rigtig hyggelig aften. Det har vi nu altid, og jeg synes vi har en god stemning. Og forhåbentlig tager pænt mod "nye"
    Det var dejligt lige at møde dig også, og jeg håber du kommer igen.
    Fine ting du laver kan jeg se, nu jeg får set din blog rigtigt. Det fine kort, du lavede i aftes, glæder jeg mig også til at se her på bloggen.
    Knus og på gensyn derude engang fra Annette

    SvarSlet
  2. Super fine kort. Lækre indkøb. :-)

    SvarSlet
  3. Flotte kort.
    Det er altid "farligt" at scrappe i en butik med alle de fristelser ; )

    SvarSlet

Skriv gerne en kommentar.. det vil kun glæde mig