søndag den 25. august 2013

Wingspan

Så blev jeg endelig færdig med mit wingspan tørklæde! Det har måttet vige pladsen for andre aktiviteter her i sommer. Synes simpelthen det har været for varmt at sidde med. Jeg er rigtig glad for det og dets retro farver, de minder mig rigtig meget om min barndom i 70'erne. Jeg har brugt lidt flere masker end i opskriften fra ravelry.com  (120) for at få lidt mere bredde på. Det er strikket i uld fra Garnudsalg.dk (deres garnblomster) på pinde 3.5. Så det er dejlig let, slut vægt er 125 g. Garnet har jeg splejset, så der kun var start og slut ende at hæfte!!. 
   

!Så er der hygge sjal til efterår og vinter!!

Igår var jeg til scrap i Billund. Dejlig dag sjov, hyggelig og produktiv dag. Det får  mere om senere idag. 


God søndag til jer der ude. 

7 kommentarer:

  1. Hvor er det flot. Rigtig sjov og fin "form". :0)

    SvarSlet
  2. oii - flot tørklæde Lise-lotte

    SvarSlet
  3. Flot strik! Tak for hyggeligt selskab i går. Sjovt at vi netop snakkede om farvevalg i 70'erne i går.

    SvarSlet
  4. Tak for alle jeres søde kommentarer

    SvarSlet

Skriv gerne en kommentar.. det vil kun glæde mig