lørdag den 22. februar 2014

Servietter, blomster og strik :-)

For 14 dage siden holdt min rigtig gode veninde og hendes forlovede "100" års fødselsdag. Jeg havde lovet at hjælpe med bordækningen,  samt at folde servitutter og lave bordekorationer. 
De havde "kun" fået tilsagn fra 121, det er godt nok mange servietter at folde :-) hele to klapkasser fyldte de. 

Der var 10 borde så skulle selvfølgelig lave lige så mange dekorationer. Det er et rigtigt hyggeligt arbejde. Jeg elsker at arbejde med blomster og blev selv ret godt tilfreds med resultatet. Tre vintre til blomster deko. for 20 år siden har ikke været helt forgæves :-) 
Sådan kom bordene til at se ud, han havde valgt blå,og hun orange. 
Det var forøvrigt en rigtig god fest, der først sluttede langt ud på natten/ morgenen!

Så til noget helt andet! 
Jeg er igang  med et større projekt, der går,ud på at gøre alle mine håndarbejds "ufo'er" færdige. Der er et par stykker at tage af :-) 
Men nu er det lykkedes med det første,  nemlige et sjal/ tørklæde strikket i domino strik og i eget design. Det måler 50x180 cm. Og er strikket i en tråd højlandsuld på pind 5. 
Det er rigtig lækkert og lunt  at have på. 


Rigtig god weekend til jer alle 

Hygge Lise-Lotte





1 kommentar:

  1. WAUW hvor er det flot det hele Lise Lotte. Især dine blomsterdekorationer er helt fantastisk flotte, men alle bordene er virkelig et fantastisk syn. Super flot det hele. Og godt det også blev en rigtig god fest tillige.

    SvarSlet

Skriv gerne en kommentar.. det vil kun glæde mig