onsdag den 7. maj 2014

Det bliver en dejlig dag!

Lige om lidt bliver jeg hentet af Vivi (scraps) og Jonna og så skal vi over til frk. Toft til scrap-hygge, det bliver så godt.
Jeg har lige fået lov til at oprette ind til flere kurser hos FOF i Herning til efteråret. bl.a. scrapbooking og genbrug. Jeg håber der bliver nok tilmeldte, så jeg kan få et hold op at stå. Ih hvor bliver det spændende.

idag vil jeg vise en lille ting jeg har lavet til min mor  i morsdagsgave. En gammel is-asiet og et portvinsglas, sat samme til en lille opsats til lys eller blomster eller... og nu jeg var igang, lavede jag da også lige en til mig selv sagde hunden.
Til min mor, fint pakket ind. Hun har fået den og blev glad for den. 

og den til mig selv :-)

jeg har da også leget med papir og det er bl.a. blevet til dette kort hvor jeg har lavet en lomme indvendig, til penge eller et gavekort.


håber i får en dejlig dag.

Hygge Lise-Lotte



7 kommentarer:

  1. De opsatse er da så fine! Sikke en god ide.
    Og kortet er smukt i skønne farver.
    God scraphygge dag :)

    SvarSlet
  2. Kanon flotte opsatser, du har lavet. har du tjekket diverse genbrugsforretninger? Du vil blive overrasket over hvor mange rigtig fede ting, man kan finde der og bruge til alt muligt sjovt. Og også et super skønt kort, du har lavet også.
    jeg krydser fingre for dig med hensyn til at få de kurser op at stå. Heroppe har det desværre bare aldrig været muligt at få et hold op at stå.

    SvarSlet
  3. Flot gør-det-selv projekt! Og held og lykke med dine kurser :o)

    SvarSlet
  4. Dejligt genbrug, det kan jeg kun gå ind for, og dit kort er smukt. knus morkaren.

    SvarSlet
  5. Det BLEV en total-hyggelig dag.... og sikke flotte opsatser og kort du har lavet... Tak for en dejlig dag.....

    SvarSlet
  6. Har lige fundet din blog og ser den super flotte opsats, du har lavet af en asiet og et glas. Mit spørgsmål er. Hvordan har du fået sat det sammen - er lim nok eller??

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej, jeg bruger klar silicone til at samle dem med. Det er vigtigt at glasset er helt fedt frit, ellers holder det ikke :-)

      Slet

Skriv gerne en kommentar.. det vil kun glæde mig